Jak schudnąć z ud

Prawie każda kobieta marzy o idealnej figurze. Zwłaszcza kiedy zbliża się ważna uroczystość, na której pragnie pięknie i szczupło wyglądać, a wszystkie sukienki jakby się skurczyły. Wtedy intensywnie poszukuje odpowiedzi na pytanie, jak szybko schudnąć z ud czy z brzucha. No cóż, prawda jest taka, że nie da się nic zrobić szybko. Skoro gromadzimy tłuszcz kilka miesięcy lub nawet lat, to logiczne jest, że nie pozbędziemy się go w tydzień lub dwa.  Nie ma magicznego środka na szybki efekt. Znane głodówki nic nie dają, a nawet szkodzą. Dają szybkie rezultaty, po których zmagamy się z efektem jo-jo. Dzieje się tak dlatego, że podczas głodówki nie dostarczamy organizmowi niezbędnych składników do poprawnego funkcjonowania, a kiedy zaczynamy jeść „normalnie” organizm ze strachu przed kolejną głodówką gromadzi wszystko co mu dostarczymy w formie zapasów. Przez co utracone kilogramy wracają z nawiązką. Pozostaje nam się jedynie zastanowić, jak schudnąć z ud, żeby efekt był trwały i zadowalający.

Ze zbyt dużym obwodem ud zmaga się niejedna kobieta. Niestety uda to jedno z najbardziej problematycznych miejsc i żeby coś osiągnąć potrzeba wytrwałości i dyscypliny.  Ale nie ma rzeczy niemożliwych. Jak schudnąć z ud i brzucha? Wystarczy trzymać się kilku zasad i efekt murowany. Po pierwsze robimy porządek w naszym codziennym menu. Rezygnujemy z słodkich gazowanych napoi, słonych przekąsek, fast foodów i oczywiście słodyczy. Na pierwszym miejscu stawiamy produkty wysokobiałkowe, czyli mięso, warzywa strączkowe i nabiał. Wszystko po to by odbudować mięśnie, które to pomagają spalić tłuszcz. Dobrze jest zamienić pieczywo pszenne na pełnoziarniste, makarony zwykłe na razowe, bo to są dobre węglowodany które są niezbędne do funkcjonowania, a nie powodują tycia. Bardzo ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu. Przyjmuje się, że na każde 25 kg masy ciała powinniśmy wypijać ok. 1 litra wody. Wtedy woda w organizmie nie jest zatrzymywana i nie zmagamy się z opuchlizną ciała spowodowaną zatrzymywaniem jej w ciele. Na końcu, jak skutecznie schudnąć z ud? Oczywiście ćwiczenia! Zdrowe odżywianie to 80%, ćwiczenia to brakujące 20%, więc żeby osiągnąć sukces musimy  dołączyć aktywność fizyczną. Aby schudnąć z ud postawmy raczej na przysiady oraz bieganie. Całe zestawy ćwiczeń znajdziemy w bogatej ofercie przygotowanej przez profesjonalnych trenerów personalnych. Pamiętać należy, że wykonując dane ćwiczenia ważna jest jakość a nie ilość!

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, ale nie odpuszczaj sobie. Jeśli masz pracę siedzącą, postaraj oderwać się na chwilę od komputera i zrób kilka przysiadów, to pobudzi krążenie i nie będziesz mieć tak dużego cellulitu. Zorganizuj swój plan dnia tak, żeby znalazło się miejsce na aktywność fizyczną i postaw na zdrowe odżywianie. Rób sobie sama jedzenie do pracy a zrezygnuj z szybkich dań instant, albo przysłowiowych schabowych. Jedz regularnie 5 posiłków, najlepiej co 3 godziny. Już po dwóch tygodniach poczujesz się lepiej, a po twoi znajomi zaczną zauważać pozytywne zmiany. Takie pochwały na pewno będą ogromną motywacją do dalszych zmian. Problem, jak schudnąć z ud już nie będzie twoim problemem. Teraz ty będziesz mogła doradzić innym koleżankom jak schudnąć z ud i brzucha skutecznie i trwale.